Egy kis szösszenet, hogy mégis hol van már a következő fejezet


Sziasztok! :)

   A következő fejezet a megszokottnál később fog megjelenni, elnézéseteket kérem, hogy ennyire kicsúsztam a (magamnak) felállított határidőből. A közeledő vizsgára való felkészülés, és a kora esti órákba való hazaérés akaratlanul is elveszi az időmet meg a kedvemet. Van, hogy heteknek tűnő napok telnek el anélkül, hogy leülnék és írnék, van hogy megpróbálok, de nem jönnek a szavak, mert kizökkentem, nem tudok koncentrálni vagy egyszerűen csak nem tudom mit írjak, hogy hogyan írjam.
   A másik ok, amiért mostanában annyit késlekedtem, az az hogy a vázlatomnak végére értem, az üres lapok pedig gúnyolódva meredtek rám, így neki láttam lekörmölni az ezer irányba futó gondolataimat, és valami ütőképes történet folytatást létrehozni. Sokat vitatkoztam magammal, húztam az időt, rakosgattam a darabokat. Még mindig nem látom tisztán a végét, van egy darabka, amit egyszerűen nem látok, nem találok, de igyekszem felkutatni, és meglelni.
   Ennyi szócséplés után szeretném a türelmeteket kérni. Próbálom összeszedni magam, kiküszöbölni a hibákat, amennyire csak lehetséges, írni, írni és írni. Fontos nekem ez a fanfiction, szeretnék valami jót létrehozni ebből a csodálatos világból, nem beszélve arról, hogy ez eddig a leghosszabb egybefüggő írásom. Sajnos egyre kevesebb idő jut rá, pedig ez a lényemnek olyan része, ami mindig ott lesz lesz, hol ki akar törni, hol szunnyadva bujkál.

Megjegyzés: A következő fejezetet a holnapi nap folyamán tervezem hozni :) Addig is szép estét Nektek!

Liliana

Megjegyzések